Продавець carpro.in.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
465 відгуків
+380 (96) 055-06-65
+380 (66) 763-43-44
CarPro.in.ua КУПУЙ ОРИГІНАЛЬНЕ

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова Пошта
    Забрати замовлення ви можете в будь-який час протягом терміну безкоштовного зберігання, згідно графіку роботи відділення, після отримання SMS-повідомлень про прибуття посилки . Вартість послуг (доставки, зберігання у відділенні, зворотної відправки післяплати та ін) транспортної компанії у вартість товару не входить і оплачується окремо і самостійно вантажоодержувачем при отриманні вантажу, по тарифу транспортної компанії. Формування вантажів, що відправляються відбувається щоденно до 11.00 крім Неділі, Понеділка, Державних свят і випадків з настанням непередбачених ситуацій. Претензії по комплектації посилок і відповідності їх Вашого замовлення розглядаються тільки в момент їх отримання та огляді в присутності співробітників транспортної компанії. Замовлення відправляються транспортною компанією страхуються на повну вартість, але страховка може бути вказана за Вашим бажанням. Претензії за збереження і цілісність посилки можуть бути пред'явлені лише перевізнику у розмірі зазначеної страховки. Ми інформуємо клієнтів про відправку з допомогою SMS та відправляємо номер декларації. Відстежити статус доставки можна на сайті транспортної компанії Нова Пошта. Ми самі пакуємо Ваші посилки згідно вимог перевізника (за винятком деяких випадків на вимогу перевізника), тому навіть при платній доставки по Україні, Ви економите на пакувальних матеріалах і не переплачуєте за виміри «на око» працівниками транспортної компанії. Бажаємо Вам приємних покупок!!!
  • Транспортна компанія
    Всі замовлення за замовчуванням відправляються Новою Поштою. Відправка транспортними компаніями Гюнсел, Автолюкс, Делівері, Meest Express, можлива тільки після додаткового узгодження умов відправлення, і внесення повної передоплати за замовлення. Вартість доставки та інших послуг транспортних компаній у вартість товару не входить і оплачується окремо і самостійно вантажоодержувачем при отриманні вантажу, по тарифу транспортної компанії.
  • Самовивіз
    Самостійно забрати замовлення можливе за адресою: П. Р. Т. Пісочин пл. Кононенко 1а Вівторок з 11.00-15.30 Середа з 11.00-15.30 Четвер з 11.00-15.30 П'ятниця з 11.00-15.30 Субота з 11.00-15.30 Перед візитом в точку видачі заздалегідь зарезервуйте необхідний Вам товар за телефоном або створивши замовлення на сайті компанії і отримаєте підтвердження.
  • Доставка кур'єром компанії в Харкові.Безкоштовно
    Безкоштовна доставка кур'єром компанії здійснюється у м. Харків. Замовлення загальною вартістю від 250 грн. за якими отримано підтвердження до 14.30 з вівторка по суботу, можливо безкоштовно доставити того ж дня до ст. м. Холодна Гора о 17.30 – 18.40 (необхідно попередньо погодити з менеджером можливість доставки у вибраний Вами день) У разі не отримання замовлення клієнтом (внаслідок зміни заздалегідь обумовленої комплектації замовлення або відсутність покупця в обумовлений час доставки), всі наступні доставки здійснюються на платній основі.

Способи оплати

  • Оплата на картку ПриватбанкуОплата замовлення через поповнення карти Приватбанку це простий, швидкий і сучасний спосіб. Шановні клієнти будь ласка зверніть увагу що може стягуватись додаткова комісія (яка не включена в вартість товару і оплачується Вами окремо) за переказ грошових коштів сервісом який надає дану послугу.
  • ГотівкоюПри самовивезенні або кур'єру компанії в момент отримання замовлення.
  • ПісляплатаТак як є випадки отримання посилок, для відправки замовлення післяплатою у деяких випадках покупець вносить часткову передоплату у розмірі вартості доставки вантажу в дві сторони яка є гарантією Ваших серйозних намірів щодо купівлі. У разі не отримання чи відмови від отримання посилки дана передоплата поверненню не підлягає, і передається транспортної компанії в рахунок оплати наданих послуг.

Шановні Клієнти, зверніть увагу! Замовлення, за яким не надійшла оплата, знаходяться у резерві (будуть в наявності за фіксованою ціною) до трьох днів, включаючи день оформлення замовлення, після чого замовлення може бути знятий з обробки без додаткового повідомлення, що не може стати підставою для пред'явлення претензії.

Підготовка і відправлення посилок відбувається в порядку черги надходження замовлень протягом 1-5 днів після підтвердження замовлення по телефону, пріоритет мають замовлення за якими була внесена повна передоплата. Замовлення по яких необхідна термінова відправка в полі для коментарів під час оформлення замовлення потрібно обов'язково вказати підходящі вам терміни відправки а також уточнити у менеджера можливість відправки у відповідний термін при підтвердженні замовлення.

Відправлення вантажів, доставка замовлень кур'єром або самовивіз замовлень відбувається щодня крім Неділі, Понеділка, Державних свят та випадків настання непередбачених ситуацій.

Претензії по комплектації посилок і відповідності їх вашого замовлення розглядаються тільки в момент їх отримання. Ми не можемо гарантувати вирішення спірних ситуацій з товаром на вашу користь, якщо товар не був перевірений при отриманні.
Будь ласка, завжди перевіряйте цілісність упаковки, відсутність механічних пошкоджень і комплектацію, наявність всіх одиниць товару при отриманні замовлення. Отримавши замовлення у перевізника, Ви погоджуєтесь з його зовнішнім станом і комплектацією.

Замовлення відправляються транспортною компанією страхуються на повну вартість, але страховка може бути вказана за вашим бажанням. Претензії за збереження і цілісність посилки можуть бути пред'явлені лише перевізнику у розмірі її страховки. Ми інформуємо клієнтів про відправку з допомогою SMS та відправляємо номер декларації. Відстежити статус доставки можна на сайті транспортної компанії. Ми самі пакуємо Ваші посилки згідно вимог перевізника ( за винятком деяких вимог перевізника ), тому навіть при платній доставки по Україні, Ви економите на пакувальних матеріалах і не переплачуєте за виміри «на око» співробітників перевізника.

Після прибуття Ваше замовлення буде безкоштовно зберігатися у відділенні протягом строку встановленого транспортною компанією, але не більше 7 робочих днів. Якщо після закінчення цього терміну Ви не отримаєте посилку то вона повернеться продавцю, при цьому ви оплачуєте послуги транспортної компанії.

Замовлення, які були оплачені, але не були затребувані з нашого складу протягом 16 днів безкоштовного зберігання передаються на утилізацію без можливості відшкодування їх вартості покупцеві.

Створюючи замовлення Ви підтверджуєте, що повністю згодні з цими умовами.

Приємних покупок!!!

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner