Продавець carpro.in.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
470 відгуків
+380 (96) 055-06-65
+380 (66) 763-43-44
CarPro.in.ua КУПУЙ ОРИГІНАЛЬНЕ

Промивка паливної системи, методи і варіанти.

Промивка паливної системи, методи і варіанти.

У даній статті ми вирішили детально розглянути дані питання, що стосуються цієї тематики, описати деякі можливі способи промивання, провести огляд промивальних рідин, описати всі їх переваги і недоліки! А також допомогти вам уникнути непотрібних витрат.

Паливна система постійно піддається шкідливим впливам і забруднюється різними частками, плюс, на ній накопичуються різні відкладення. Основа цих відкладень — хімічні сполуки і частинки (наприклад, сірка), що знаходяться в автомобільному паливі. Найбільш вразливими вважаються форсунки системи упорскування. Під час використання низькоякісного палива, ситуація багаторазово погіршується, і форсунки доводиться міняти або чистити.
У тому випадку, якщо на перевірці було виявлено, що головною причиною поломки є форсунки, їх необхідно замінити або промити. Часто ми дивуємося, коли працівник автосервісу заявляє, що нашому автомобілю «як повітря» потрібно промивка форсунок. Багато водії сприймають ці слова, як прагнення «викачати» зайві гроші, оскільки в керівництві користувача вказана періодичність, коли слід проводити чистку інжектора. Дійсно, виробник вказав пробіг, по завершенню якого необхідно, щоправда, не обов'язково) прочищати інжектор. Але виробник врахував не всі деталі. Цей розрахунок здійснюється, в основному, на стандартах європейського палива, а ми заливаємо в свої автомобілі незрозуміло що. І від цього страждає вся система вприскування в нашій машині, якщо бути більш точним – форсунки в інжекторі. Забруднення форсунок неминуче, але регулярна прочищення деталей (раз в 30 000 км пробігу) дозволить зберігати найкращу продуктивність автомобіля. За середньозваженими статистичними даними з автосервісів, виділилися наступні показники в рекомендаціях з профілактики інжекторів:

1 раз на кожні 5000 км -використання связывателя води в бензині для видалення конденсату з бака;
1 раз на кожні 6 000 км – очищення інжектора засобом в бак для авто з загальним пробігом до 60 000 км;
1 раз на кожні 30 000 км – рідинна очищення інжектора
Виконувати ці процедури за вказаними пробігів необхідно. Якщо навіть авто з солідним пробігом не дає приводу, то все одно щоб уникнути псування форсунок, що веде до повної їх заміни, промивання необхідно.
Форсунка, інакше її називають інжектор - це простий електромагнітний клапан, створений для максимально точного дозування подачі палива і його розпилення.


Основні стадії засмічення інжектора.
1. Легка стадія засмічення: різниця в продуктивності форсунок становить 5-7%. При малому засміченні особливих проблем з двигуном не виникає. Зазвичай, відбувається збільшення витрати палива на 1-3 літра на 100 км. На поганому бензині може виникнути детонація.
2. Середня стадія засмічення: різниця в продуктивності форсунок близько 10-15%. На холостому ходу двигун "піддьоргує" (починає працювати не рівномірно). Вихлоп так само стає нерівномірним, з хаотичними ударами. Помітно збільшується витрата палива і погіршується динаміка розгону. З'являється детонація, їдкий неприємний запах з вихлопної труби.
3. Критична стадія засмічення: різниця в продуктивності форсунок досягає 20-50%. Двигун сильно вібрує (троїть). Один або більше циліндрів можуть взагалі не працювати на холостому ходу. При спробі різкого натискання на педаль газу в корпусі повітряного фільтра можуть лунати звуки. Симптоми перших двох стадій так само присутні у більш вираженій формі.
 
Зараз є 2 основних способи очищення форсунок, промивка інжектора рідиною і очищення форсунок за допомогою ультразвуку.

Найпростішим є додавання в бензобак автомобіля миючої присадки. Подібні присадки виготовляються для дизельних і бензинових двигунів багатьма виробниками автохімії. Для промивання всієї системи, краще всього використовувати рідину для промивання форсунок. Одного флакона даної рідини вистачить на 50 – 80 літрів палива.
"Миття" даним способом піддаються всі частини в паливній системі автомобіля. Сюди ж включається і механізм для регулювання тиску, паливний насос, паливна рейка і природно форсунки.
Промивка форсунок за допомогою присадок є доцільною в якості профілактики і при підготовці автомобіля до зимового періоду.
Особливості застосування: заливають перед заправкою, щоб рівномірно розподілити присадку в паливі і досягти максимальної ефективності.
Засоби, рекомендовані для очищення інжектора дивіться тут.

Промивка паливної системи бензинового або дизельного двигуна рідиною на стенді,
вироблена без зняття форсунок з двигуна.
Процедура проводиться шляхом підключення промивної установки з промивної рідиною до системи подачі палива до форсунки, при цьому штатна система паливоподачі відключається, щоб промивна рідина не потрапила в бензобак. Існує досить багато видів промивальних установок, але на якість промивки, встановлення ніяк не впливає. Її завдання просто подати промивальну рідину до форсунок. Якість процедури залежить тільки від вживаної рідини і часу роботи на цій рідині.
Відео про роботу даної установки дивіться тут.

Яку рідину використовувати для промивання інжектора?
На даний момент виробників рідини для промивання інжектора дуже багато. Але ми розглянемо тільки найбільш поширені бренди.

1. Wynn's (Вінс), мабуть, один з найбільш відомих і перевірених виробників промивальних рідин. Дуже сильна, відмінно знімає нагар з камер згоряння, клапанів, очищає форсунки, допомагає звільнити залеглі кільця. Незамінна для промивки форсунок на автомобілях без їх демонтажу.
2. Лавр – промивка за своїм характером дуже нагадує wynn's, але коштує вона не виправдано дорого. Саме з цієї причини їй мало користуються в автосервісах.

Можна нашкодити форсунок рідинної промиванням?
Насправді, можна тільки нашкодити неправильним вибором промивної рідини або методом її застосування.
Переваги рідинної промивання полягає в тому, що процедура корисна не тільки для інжектора, але ще й для самого двигуна, знімається нагар з днища поршнів, клапанів,форсунок, паливної рейки та камери згорання.
Процедуру рекомендується проводити один раз на 20.000-30.000 км. пробігу.

Промивка форсунок бензинового двигуна рідиною,
що виробляється, при знятті форсунок з двигуна.
Процедура рідинної чищення інжектора своїми руками.
Ви, звичайно, зможете промивати інжектор в автосервісах самими просунутими технологіями, але якщо це не важко в містах, то для провінційного жителя може бути досить проблематичним через віддаленості автосервісу. Тут описаний найпростіший з декількох можливих варіантів промивання інжектора підручними засобами, отримав ряд позитивних відгуків.
Для очищення інжектора своїми руками, в першу чергу, звичайно, до нього треба добратися.
Виробляємо демонтаж форсунок згідно інструкції до автомобіля.
Тепер безпосередньо до того, як прочистити інжектор за допомогою саморобного пристрою для чищення форсунок?

Для того, щоб зрозуміти, в якому порядку чистити інжектор, треба спочатку зрозуміти сам принцип чищення. Форсунка не повинна пропускати рідину в закритому стані електромагнітного клапана і пропускати рідину при подачі робочої напруги форсунок на її клеми.
Сам принцип промивання – елементарний. Як було сказано вище, під тиском через інжектор треба прогнати "рідина для очищення інжектора або карбюратора". Кожну форсунку промиваємо окремо.
Нам знадобиться рідина для промивання карбюраторів, пристосування для охолодження рідини через форсунку. Це може бути будь-яке пристосування, поєднане з вхідним отвором форсунки і ємністю нагнітається з карбюраторною рідиною. Також, знадобляться два дроти від блоку живлення до клем форсунки (бажано з послідовно сполучених вмикачем).

Замикаючи і розмикаючи ланцюг, відкриваючи і закриваючи клапан, пропускаємо очищувальну рідина через форсунку під тиском. Під час подібної чистки інжектора, за відгуками автолюбителів, після 10-30 разів прочищення, форсунка видає необхідний розпил палива (факел).

Промиваємо в наступному порядку: пропускаємо рідина, залишаємо на деякий час для розм'якшення затверделостей і промиваємо знову. Наша мета – це отвір форсунки і затворне сідло клапана. Закінчивши, збираємо все акуратно в зворотному порядку.

Ультразвукова промивка інжектора.

При ультразвукової промиванні, форсунки знімаються з двигуна і поміщаються у ультразвукову ванну, де за допомогою ефекту кавітації вони промиваються.


Перший цикл промивки, як правило, запускається на маленькій потужності в щадному режимі. Потім форсунки встановлюються в контрольний стенд, в якому перевіряється факел і їх продуктивність.
Ця процедура повторюється до тих пір, поки різниця в продуктивності між форсунками не стане менше 1-3%.
Потім, при необхідності, на форсунки ставляться нові фільтра і ущільнювальні кільця.
В переважній більшості випадків навіть самі запущені форсунки виходить промити.
Звичайно бувають випадки, що форсунки не піддаються промиванні (як правило, після попадання води в бензобак і довгої стоянки автомобіля). У такій ситуації проводять перевірку форсунок на стенді і виноситься вирок на повну або часткову заміну форсунок. Але в будь-якому разі стає ясно проблема в форсунках або немає.
Можна нашкодити форсунок ультразвукової промиванням?
Звичайно так! Зламати можна все! На старих автомобілях форсунки дуже міцні і за 30 хвилин вони тільки починають промивати, на відміну від форсунок зі свіжих автомобілів, які за цей же час можуть зовсім розсипатися. З ультразвуком треба поводитися обережно. Зазвичай, у промивного стенду існує багато режимів промивання і є можливість почати промивання з м'якого, щадного режиму. Слід розуміти, що основна цінність ультразвукової промивки не в самому ультразвук, а в тому, що форсунки перевіряються в стенді! І можна оцінити роботу форсунок як до, так і після промивки.
Що впливає на якість ультразвукового очищення?
Обладнання буває різне, більш дороге, як правило, зручніше в експлуатації, красивіше виглядає. Рідин для ультразвукових ванн так само досить багато, але всі вони мають приблизно один і той же склад. В загальних рисах так і виходить, що якість ультразвукової промивання залежить тільки від людського фактора.
Яку промивку інжектора краще зробити ультразвукову або рідинну?
Якщо у вас немає особливих проблем з машиною, двигун на холостому ходу працює рівно, то звичайно краще зробити рідинну очищення інжектора. Процедура корисна не тільки для самих форсунок, але і для двигуна (знімає нагар з клапанів і камери згоряння). З першою і другою стадією засмічення форсунок рідинна очищення легко впорається!

В результаті очищення форсунки візуально стали чистішими, але після повернення на місце, якість роботи двигуна не покращився. Чому?

У деяких випадках неполадки з двигуном не пов'язані з забрудненням форсунок. Якщо автомобіль продовжує вередувати навіть після промивки форсунок, варто звернутися в сервіс і провести повну діагностику.

Дана стаття не є керівництвом до дії і призначена для опису загальних процесів очищення інжекторів і спосіб їх реалізації в умовах спеціалізованого сервісу.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner